Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzew NC interwa³y s± co 12 ty¶ km wiêc w tym silniku wydajê mi siê powinno byæ tak samo.
Odpowiedzjak jest w NC to ju¿ ka¿dy wie, o ile jest zainteresowany tematem. A w CB czy jest tak samo w±tpiê, wy¿sze obroty, to z regu³y wiêksze ci¶nienia i wy¿sze temperatury. Pyta³em, bo mo¿na (przynajmniej teoretycznie) trochê pokombinowaæ przy konstrukcji silnika, uk³adzie smarowania i samym oleju. Poza tym, jak siê ju¿ tak czepiaæ do koñca tej ekonomiki, to w³a¶ciwe pytanie brzmi jaki jest koszt interwa³u np. w przeliczeniu na 20tys. km (dla mnie dwa sezony). Zdarza siê tak, ¿e przegl±dy robi siê czê¶ciej, ale ich cena jest ni¿sza. W testach na ¶cigaczu brakuje mi jeszcze jednej kwestii. W pojazdach typu "wó³ roboczy do dojazdów do pracy" pomija siê kwestie jako¶ci/komfortu o¶wietlenia. Dla mnie to jest wa¿ne, bo walkê o chleb powszedni zaczynam o 5.00 - z maszynek, które pozna³em pod tym wzglêdem najs³abszy jest KLE500, a najfajniejsza majesty - zaznaczam, ¿e nie uwa¿am siê za znawcê, parê kwestii jest dla mnie wa¿nych i na tym siê koncentrujê.
Odpowiedz